Κυριακή 10 Ιουνίου 2007

Πού τελειώνει η πραγματικότητα...και αρχίζει η φαντασία...?




Το χέρι μου ταξιδεύει χαμηλά...κανει στην άκρη το εσώρουχο...αγγίζει το κέντρο της ηδόνης...κλείνω τα μάτια.....


-πιάστε της τα χέρια κ ακινητοποιήστε την!


-όχι μη σε παρακαλώ....


-όχι..?δεν έχει όχι πια μικρή μου......


είμαι ακίνητη...κ τον φέρνει επιτακτικά στο στόμα μου....προσπαθώ να τον αποφύγω....δεν έχω επιλογή...τον νιώθω να γεμίζει το στόμα μου....


-Δεν θες?εμένα γιατί μου φαίνεται οτι τον θες πολύ....?κάνω λάθος..?


κρατήστε της τα πόδια ανοιχτά...


-όχι....μη....δεν θέλω.........


η γλώσσα του με αγγίζει..αντιστέκομαι κ τραβάω το κορμί μου....εκείνο όμως ανταποκρίνεται...μουδιάζει απο ερεθισμό....


-μη?συνεχίζεις κ λες μη?θα τον πάρεις μωρό μου....όλο μέσα σου....τον θες...τον ζητάς...θα στο δειξω...


η γλώσσα του μπαίνει βαθιά μέσα μου...μου κρατάνε τα χέρια κ τα πόδια ανοιχτά..δεν έχω κανένα έλενχο....θέλω να του δείξω οτι δεν τον θέλω...αλλα δεν μπορω πια...νιωθω ερεθισμένη κ ασφαλής........


-μίλα.....αναστέναξε...βόγκηξε...είσαι ανίκανη να κάνεις οτιδήποτε...κ γουστάρεις....δείξε μου πόσο σε καυλωνει αυτό!!!!


-όχι δεν θέλω....φύγε....αχχχ....μη με βασανίζεις άλλο....


νιώθω ενα χαστούκι του να μου καίει το μάγουλο...τον θέλω σαν τρελή αλλα δεν θα το παραδεχθώ....δεν θα.....αααχχχχχχ


-πουτανάκι....θα τον χώσω στο μουνάκι σου...κ θα τρελαθείς απο καύλα....


-αχ...μη σε παρακαλώ.....μηηηη......


τον τρίβει στο μουνάκι μου....τον γεμίζει με την υγράσια μου....νιώθω να χάνω τις αισθήσεις μου....αναστέναζω...το σώμα μου δεν υπακούει πια...κινείται προς το μέρος του....


-τί μη καύλα μου....έχεις τρελαθεί....τώρα θα τον νιώσεις να σε καρφώνει....κ θα με παρακαλάς να σε χύσω.....γουστάρεις που στον τρίβω?


-όχι!δεν γουστάρω....δεν θέλω....μη...μη μπεις μέσα....


-χαχχαχα.....όλον θα τον πάρεις πουτανάκι....κ θα σε σκίσει....πιάστε την σφιχτα...


-όχιιιιιι.....................................................


είναι πέτρα τον νιώθω...είναι χιλιοστά μακριά απο το μουνάκι μου.......νίωθω την ηδόνη κ την καύλα του....


-αααααχχχχχχχχ........


-τί αχ καύλα?εσύ δεν έλεγες όχι...?πάρτον τώρα.......έτσι να σε σκίσει....σου γαμάω το μουνάκι....το γεμίζω καύλα....


παίζω το μουνάκι μου με τα μάτια κλειστά.....τον νιώθω να μπαίνει μέσα μου με δύναμη....είναι σκληρός κ με γεμίζει υγρα.....το κορμί μου τρέμει...δεν έχω τον ελένχο....σε κάθε του χτύπημα μέσα μου...τραντάζομαι ολόκληρη.....τελειώνω κ φωνάζω.....χύσε με........θέλω να το νιώσω...........αααααχχχχχχχχχχ..............................

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Το καλύτερο ήταν αυτό..
;)

Διόνυσος.