Σάββατο 7 Ιουλίου 2007

Καλοκαιρινή αμαρτία!




Παραλία...αμμουδιά...καλοκαιρινό βράδυ!
Με φιλάς και νιώθω το σώμα μου να ερεθίζεται σε κάθε σημείο.Νιώθω τα χέρια σου να με αγγίζουν παντού..έρχεσαι πάνω μου..ανάμεσα στα πόδια μου..τον νιώθω σκληρό να με πιέζει..εκεί!Μου ξεφεύγει ένας αναστεναγμός..δεν αντέχω τα πολλά παιχνίδια..θέλω να σε νιώσω!
Μου ζητάς να μιλήσω..σου λέω απλά "σε θέλω μέσα μου"!
Δεν μπαίνεις...θες να με βασανίσεις!
Με μια απότομη κίνηση πιάνεις το στήθος μου...δαγκώνεις τις ρώγες μου..τεντόνομαι απο ηδονή.Σφίγγω τα πόδια μου γύρω σου..τριβω το μουνάκι μου πάνω του..το μυαλό μου έχει παραδωθεί στην καύλα σου!
Γελάς!Σηκώνεις τη φούστα μου..με κοιτάς στα μάτια έντονα..τραβάς αργά το στριγκάκι μου!Φαντάζομαι απλά τη στιγμή που θα μπεις μέσα μου!
Νίωθω το χέρι σου να με χαιδεύει..κλείνω τα μάτια!Ναι...τα δάκτυλα σου είναι μέσα μου..βαθιά..δυνατά..βογκάω!
Σ'ακούω.."Πες μου τι θες καύλα..πες μου τι γουστάρεις πουτανάκι.."
"Σε θέλω μέσα μου τώρα!Θέλω να τον νιώσω να με σκίζει τώρα!"
Ξεκουμπώνω το παντελόνι σου..παίρνω το πέος σου στα χέρια μου..το παίζω..σε κοιτάω όσο πιο πρόστυχα μπορώ..σε καλώ μέσα μου......
Τα δακτυλά σου συνεχίζουν να με βασανίζουν..νίωθω το κοσμί μου έτοιμο να εκραγεί!Δεν αντέχω άλλο!
Ανασηκώνομαι λίγο,τον φέρνω κοντά στο στόμα μου..τον παίρνω μέσα!Για λίγο..όσο αντέχω..!
Σε κοιτάω ξανά..ξαπλώνω πίσω..τεντώνω το κορμί μου μπροστά σου προκλητικά.."Πάρε με ΤΩΡΑ!"
Γελάς ξανά.."Αυτό θες παλιοκαύλα??Θα το σκίσω το μουνάκι σου...!!!!"
Απότομα μπαίνεις μέσα μου!Πονάω και φωνάζω..!
Μας ακούνε αλλά δεν με νοιάζει..μας βλέπουν αλλα δεν με νοιάζει!
"Γάμησε με όσο πιο δυνατά μπορείς..σκίσε με!"
Η πετσέτα έχει φύγει σχεδόν όλοι απο κάτω μας..παλεύουμε μέσα στην άμμο..τον νίωθω μέσα μου ολόκληρο..σκληρό..με σκίζει βαθιά!
"Όχι σημάδια",σου ψιθυρίζω και με παίρνεις πιο δυνατά.
Αυτό είναι...όλο μου το σώμα τρέμει..πονάω απο την καύλα!
"Έτσι πουτανάκι..χύσε με..βγάλτη καύλα σου στον πούτσο μου!"
Δεν αντέχω..ο οργασμός έρχεται δυνατά..γατζώνομαι απο πάνω σου..σε γρατζουνάω χωρίς να το καταλάβω..καίγομαι ολόκληρη!
Προσπαθω να ελένξω τις φωνές μου..να μιλήσω..να χύσεις μαζί μου!
Μια απότομη κίνηση..δύο..σε νιώθω να τελειώνεις..και να αναστενάζεις στ'αυτι μου!
"Χύσε με..έτσι..άδεισε μέσα μου..γέμισε το πουτανάκι σου με την καύλα σου!"
Μένεις εκεί,ακίνητος,πάνω μου.Με φιλάς λαχανιασμένος.Νιώθω χαλάρωση,ηρεμία.Βγάζω όσα ρούχα έχουν μείνει πάνω μου και προχωράω στη θάλασσα..μια βραδινή βουτιά είναι ότι καλύτερο μετά απο τόση ένταση!
"Ναι,καύλα μου!Μ'άρεσε πολύ!"

4 σχόλια:

tsimpouka είπε...

πολύ ρομαντικό...ανατρίχιασα

τι ελύτης και μαλακίες...

Ανώνυμος είπε...

Είσαι φανταστική... Το χω διαβασει πολλές φορές και δεν το χορταίνω!
Θα ήθελα να ζήσω κάτι ανάλογο... Μ΄αρέσει που τα λες όλα με το ονομά τους! Συνέχισε...

Hypatia είπε...

Είναι ωραίο να το ζεις, και σίγουρα αξίζει να το έχεις ζήσει τουλάχιστον μια φορά. Ελπίζω οι καλές σου εμπειρίες να έχουν και συνέχεια ανάλογη

Γιώργος είπε...

ημουν π ειμουν καυλομενος,τωρα διααβσα κ αυτο εδεσε το θεμα:)κατσε να τσεκαρο κ τ αλλα ποστ κ βλεπουμε....υσ1προσεχως καυλιτερα