Πέμπτη 19 Ιουλίου 2007

Δωράκι...

Ήρθε σπίτι μου ανήμερα της γιορτής μου να με δει..!


Άνοιξα την πόρτα και φορούσα το μαύρο νυχτικάκι που του αρέσει..με φίλησε κατ'ευθείαν.Τον κοίταξα και κατσούφιασα λίγο.."Χωρίς λουλούδια?"
"Μωρό μου..αφού ξέρεις..δεν τα πάω καλά μ'αυτά!"
Τον φίλησα στο μάγουλο και προχώρησα προς το δωμάτιο.Ερχόταν απο πίσω μου και με χάιδευε λεγοντάς μου γλυκόλογα..."Παραπονάκια μου κάνει το μωρό μου?Αφού σου είπα καύλα μου, θα πάμε μετά για ψώνια και θα πάρεις ότι θες!"
Κάθισα στο κρεβάτι και χαμογέλασα,του έκανα νόημα να κάτσει δίπλα μου και τον φίλησα.."Μωράκι μου, δεν με νοιάζει να μου πάρεις δώρα!Στις γυναίκες αρκεί καμιά φορά να τους δείχνεις τι νιώθεις με άλλους τρόπους..πιο απλούς!"
Παραδώθηκα στα φιλιά του καθώς με ξάπλωνε απαλά στο κρεβάτι.
"Βιάζεσαι καρδιά μου...βιάζεσαι..!!", συνέχισε να με φιλάει στο στόμα, στο λαιμό...αργά, αισθησιακά.
Σηκώθηκε και προχώρησε προς την μπαλκονόπορτα,έβγαλε τις δύο κορδέλες που έδεναν την κουρτίνα.."Καμιά φορά οι άντρες βρίσκουμε τρόπους πιο απλούς και απολαυστικούς να δείξουμε τι νιώθουμε!", είπε και χαμογέλασε πονηρά.
Πλησίασε στο κρεβάτι, με φίλησε αργά και περνούσε τη γλώσσα του στο αυτί μου..στη βάση του λαιμού μου..ενώ ταυτόχρονα άρχισε να βγάζει το νυχτικάκι μου.Έκλεισα τα μάτια και απολάμβανα τα χάδια του..τα χέρια του χάιδευαν το κορμί μου μ'ένα διαφορετικό τρόπο..αισθησιακό.Είχα ερεθιστεί και αναστέναξα απαλά.Χαμογέλασε και ψιθύρισε "σε γουστάρω πολυ μωρό μου" μέσα στα φιλιά του.
Έπιασε τη μια κορδέλα και τράβηξε τα χέρια μου ψηλά στο κάγκελο του κρεβατιού.Τα ένωσε και τα έδεσε τόσο σφιχτά όσο χρειαζόταν για να μην μπορώ να τα κουνήσω, αλλά να μην πονάω κίολας...
Πήρε και την άλλη...σήκωσε λίγο το κεφάλι μου και έδεσε απαλά τα μάτια μου.
"Τώρα θα σου δώσω το δώρο που θες...απολαυσέ το και φώναξε όσο χρειαστει!"
Δεν είχα εικόνα..κ αυτο άρχισε να με ερεθίζει κι άλλο σχεδόν αμέσως!Δεν είχα ιδέα που θα νιώσω το επόμενο χάδι ή φιλί του!Τα κλειστά μάτια έκαναν τις αισθήσεις μου πιο έντονες.
Η γλώσσα του ανατρίχιαζε ηδονικά κάθε μου κύτταρο...κατέβηκε στο λαιμό, στο στήθος μου, στη κοιλιά...στον αφαλό μου με κυκλικές αργές κινήσεις που μου δημιουργούσαν ρίγη ερεθισμού.
Έβγαλε το εσώρουχό μου και με χάδευσε με το χέρι του.Ήμουν πολύ υγρή το ένιωθα..το σώμα μου κινιόταν ενστικτωδώς προς το δικό του.
Ξαφνικά αισθάνθηκα το δάκτυλο του μέσα μου να βασανίζει με δυνατές αλλά αργές κινήσεις τον κόλπο μου...αυτό ήταν!Ένιωσα να καίγομαι ολόκληρη απο ευχαρίστηση..."Όχι ακομα", μου ψιθύρισε.
Με γύρισε μπρούμιτα.Χωρίς να βγάλει το χέρι του απο μέσα μου, πέρασε την άκρη της γλώσσας του από την πλάτη μου χαμηλά μέχρι τη βάση του λαιμού μου...ξανά και ξανά..με παρέλυε...
Έπιασα δυνατά το κάγκελο του κρεβατιού κι άρχισα να αναστενάζω...η γλώσσα του κατέβηκε πιο χαμηλά..δάγκωνε κ έγλειφε το κωλαράκι μου μέχρι που δεν άντεχα άλλο...άρχισα να τον παρακαλάω να με κάνει να τελειώσω.
Με ξαναγύρισε μπροστά και αφοσιώθηκε στο μουνάκι μου.
Η γλώσσα του βρήκε ένα σημείο της κλειτορίδας μου που μέχρι τότε δεν ήξερα καν οτι υπάρχει..ενώ το χέρι του χάιδευε με τον ίδιο ρυθμό την είσοδο του κόλπου μου. Στην αρχή κρατούσε αργό και σταθερό ρυθμό τον οποίο άυξανε όλο και περισσότερο. Το μυαλό μου είχε φύγει απο οτιδήποτε άλλο, είχα αφεθεί εντελώς στην ηδονή που μου προσέφερε και ένιωθα το σώμα μου έτοιμο να εκραγεί!
Αναστεναγμοι..φωνές που δυνάμωναν συνέχεια με πλησίαζαν στο τέλος... πρώτος σπασμός...και το κορμί μου τεντώνεται προσπαθώντας να ελευθερωθεί απο την καύλα.....δέυτερος...τα χέρια μου πονάνε απο τη δύναμη που κρατάω το κρεβάτι..τρίτος..τέταρτος..τον παρακαλάω λαχανιασμένη, με ψίθυρους και σκόρπιες λέξεις να μη σταματήσει!Ο ρυθμός ανεβαίνει, η καρδιά μου κοντέυει να σπάσει...είμαι ιδρωμένη..τα δακτυλά του μπαίνουν μέσα μου με βία..τραντάζομαι ολόκληρη..φωνάζω χωρίς να το καταλάβω !!!!!!!!!!!!!!!!! νίωθω το μουνάκι μου να αδειάζει και να καίει, τραντάζεται απο τους σπασμούς και τις συσπάσεις!Συνεχίζει να γλείφει τα υγρά μου μέχρι να μείνω ακίνητη..εξουθενωμένη!
Με σκουπίζει απαλά, λύνει τις κορδέλες και με φιλάει.Νίωθω ανίκανη να κουνηθώ, αλλά γελάω σιγά απο την ευχαρίστηση.Ξαπλώνει στην αγκαλιά μου..." Χρόνια πολλά μωρό μου.."!

7 σχόλια:

xdiver είπε...

to diabazeis..kai niothis tin aisthisi na se poliorkei proklitika. sinehise doraki etsi omorfa erotika me ton diko sou idietero tropo.
simera epesa pano sou tihea..kai tha se diabazo opote eho hrono. tora pao gia banaki...

princess-of-your-dreams είπε...

θα χαρω πολυ να με διαβαζεις οποτε εχεις χρονο..!!

Ανώνυμος είπε...

Ο αισθησιασμός σου παίρνει και άλλη βελτίωση...για δοκίμασε παρόμοια αφήγηση αλλά με πρωταγωνιστάς ώριμο κύριο με νεαρά ανώριμη κορασίδα.

princess-of-your-dreams είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
princess-of-your-dreams είπε...

ο αισθησιασμος που διαβαζεις ειναι ειτε φανταστηκος(γιατι καποιες απο τις ιστοριες εχουν φανταστηκα στοιχεια), ειτε πραγματικος.
την ιστορια που μου ζητας δεν την εχω ζησει αλλα θα προσπαθησω να την αποδωσω οσο καλυτερα μπορω!απο εμπειρια ενος φιλου...
φυσικα δεν θα εχει 50αρη και 18χρονη!αλλα θα την εχεις συντομα...

Ανώνυμος είπε...

Πολύ αισθησιακό το μπλογκ σου και τα ποστ...πράγματι είναι σα να τα ζεις απο κοντά , ξυπνουν εικονες και αισθήσεις..

Συνέχισε έτσι princess

Ανώνυμος είπε...

kata lathos vrethika kai mou arese zontani perigrafi kai fantasia diskola den tha xanartho