Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008

Υποταγή..

Καθόμασταν ο ένας απέναντι στον άλλο ώρα κουβεντιάζοντας και πίνοντας κρασί.
Με άγγιζε συνεχώς δήθεν τυχαία..δήθεν αθώα..αλλά δεν ήθελα να του κάνω τη χάρη να καταλάβει πόσο τον θέλω,είχα θυμώσει μαζί του και ήθελα να τον βασανίσω.
"Κοιμήσου εδώ απόψε"
"Οκ,θα ενημερώσω οτι θα μείνω εδώ!Πάω κιόλας να ξαπλώσω γιατί νύσταξα",του απάντησα

Έβγαλα τα ρούχα μου, έριξα το σεντόνι πάνω στα σημεία που έπρεπε να κρύβει,ξάπλωσα μπρούμυτα και έκλεισα τα μάτια μου.
Μετά απο λίγα λεπτά ξάπλωσε δίπλα μου. Υποκρίθηκα πως κοιμάμαι και τον ένιωθα να ανασαίνει και να στριφογυρίζει..ήξερα τι ήθελε. Αναστέναξα χουζουρεύοντας και του γύρισα τη πλάτη μου..
Δευτερόλεπτα..κι ένιωσα τα χέρια του να τραβάνε το σεντόνι. Άρχισε να χαϊδεύει τη πλάτη μου απαλά και κατέβαινε χαμηλά..με άγγιζε απο πίσω αργά και για πολύ ώρα χωρίς να πλησιάζει το μουνάκι μου. Ήξερα πως έχει ερεθιστεί..πως του άρεσε να με χαϊδεύει.του άρεσε που έκανα πως κοιμόμουν χωρίς να αντιδρώ!

Όλες μου οι αισθήσεις είχαν επικεντρωθεί στο άγγιγμα του!Το ήξερε καλά αυτό το παιχνίδι..ήξερε να κινείται αισθησιακά στο σώμα μου και να ερεθίζει κάθε μου σημείο..δεν μπορούσα πια να αρνηθώ τίποτα,ούτε να αντιδράσω!Δεν ήθελα..ασκούσε μια απίστευτη εξουσία πάνω μου κι αυτό μ' άρεσε πάντα..να είναι όλο μου το κορμί απόλυτα υποταγμένο στα χέρια του..

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ηδονή από έναν άντρα που μπορεί να υποτάσσει μια γυναίκα..όχι μόνο το κορμί,αλλά και το μυαλό της!

Κατέβηκε πιο χαμηλά στο κρεβάτι, μου άνοιξε ελαφρά τα πόδια..συνέχισε να με χαϊδεύει γύρω γύρω αργά..βασανιστικά..το μόνο που δεν μπορούσα να ελέγξω ήταν η ανάσα μου που είχε αρχίσει να βαραίνει απο την αναμονή..
Πέρασε τα δάκτυλα του ελάχιστα πάνω απο το μουνάκι μου..ξανά..και ξανά..δαγκώθηκα..έπαιξε με την υγρασία μου και τον φαντάστηκα να χαμογελάει..
συνέχισα να μην κουνιέμαι,να μην μιλάω!
Για λίγα δευτερόλεπτα δεν με άγγιξε και ξαφνικά..έσπρωξε τα δάκτυλα του μέσα μου..μ' έκανε να αναστενάξω βαθιά..το απολάμβανα και φαινόταν πια!
Στάθηκε παράλληλα απο πάνω μου και κατέβηκε σιγά σιγά..έπιασε τους καρπούς των χεριών μου και στηρίχθηκε στο κρεβάτι..άνοιξε τα πόδια μου με τα δικά του και..
ένιωσα τον ανδρισμό του απόλυτα σκληρό στην είσοδό μου..ανεβοκατέβαινε απαλά και έτριβε το μουνάκι μου..
το σώμα μου άρχισε να τρέμει..τον γέμιζα υγρά..λαχάνιαζε απο ερεθισμό στο αυτί μου και με δάγκωνε χαμηλά στο λαιμό..
μπήκε αργά μέσα μου..έσπρωξε όσο πιο βαθιά γινόταν..κι έμεινε ακίνητος εκεί..
"δικός σου είναι",μου ψιθύρισε.."αλλά όχι γρήγορα και πρόχειρα..αργά και βαθιά.."
τέντωσε το σώμα του απο πάνω μου και μπήκε πιο βαθιά μέσα μου!

Τον αισθανόμουν μέσα μου σε κάθε σημείο να μπαινοβγαίνει με πολύ αργές κινήσεις, να μπαίνει με τον ρυθμό της ανάσας μου..άφησε το σώμα του πάνω μου,γύρισε το πρόσωπο μου στο πλάι..με φιλούσε..ψιθύριζε..και σε κάθε βαθιά μου ανάσα γέμιζε τον κόλπο μου με το πέος του..
οι αναπνοές μας μπλέχτηκαν...έγιναν πιο κοφτές,πιο ρυθμικές..πιο έντονες,το ίδιο και οι κινήσεις του..
"θέλω να σε νιώσω να τελειώνεις μέσα μου", του είπα..και τον αισθάνθηκα να σκληραίνει κι άλλο..
έγινε πιο βίαιος, τα χέρια του χάιδευαν το στήθος μου με δύναμη..έσπρωξε τη λεκάνη μου προς τα πάνω..φτιαγμένος ολόκληρος για να ταιριάζει μέσα μου απόλυτα..
τελειώσαμε μαζί.σχεδόν ταυτόχρονα και πολύ δυνατά..ενώ έκοβε την ανάσα μου με τη δική του..
έμεινε μέσα μου, πάνω μου..ιδρωμένοι και οι δύο!


Δεν υπάρχουν σχόλια: