Σάββατο 21 Ιουνίου 2008

Ακόμα μία φορά..(2)

Πέρασε ένας μήνας..

Μπήκε στο καφέ του κτιρίου μιλώντας στο τηλέφωνο.Είχε αλλάξει ήταν πιο χαλαρός πιο ξεκούραστος.Χάρηκα που τον είδα,μου χε λείψει τελικά!
Μόλις με κοίταξε ένιωσα σα να με χτυπάει ηλεκτρικό ρεύμα..έκανα προσπάθεια για να ελέγξω τη φωνή μου.
"Καλημέρα" είπε δυνατά.

Δεν θυμάμαι να άκουσα ούτε μια λέξη απο το μάθημα!Ένιωθα την αίθουσα γεμάτη ερωτική ένταση και το σώμα μου ηλεκτρισμένο.
Όλη μέρα..τόσες ώρες..τόση ένταση..το μόνο που σκεφτόμουν ήταν πόσο ήθελα να..καθήσω πάνω του..

Δεν ήξερα τι σκέφτεται,δεν είχα ιδέα τι ήθελε,μόνο το βλέμμα του ένιωθα να καρφώνεται πάνω μου τόσο έντονα που μ'έκανε να καίγομαι ολόκληρη..

Επιτέλους το μάθημα τελείωσε!
Δεν είχαμε συννενοηθεί,αλλά δεν είχε φέρει αυτοκίνητο έτσι ήταν η σειρά μου να τον πάω σπίτι.
"Ένα απο αυτά τα βράδια να κανονήσουμε να πιούμε ένα κρασάκι σπίτι μου,η γυναίκα μου θα λείπει όλη τη βδομάδα" είπε στα παιδιά με τα οποία κάναμε παρέα τόσο καιρό και τελειώνοντας τη τελευταία του φράση με κοίταξε!
Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και κουβεντιάζαμε.Είχε λείψει δυο βδομάδες σε επαγγελματικό ταξίδι και μου έλεγε που πήγε,τί είδε.Οδηγούσα κοιτάζοντας μπροστά αλλά η φωνή του ήταν αρκετή για να κάνει τη ζέστη πιο έντονη..

Μου χάιδευσε τα μαλλιά..το χέρι του συνέχισε στον ώμο μου και ύστερα το τράβηξε..
μείναμε σιωπηλοί για λίγο

"Άγγιξε με παλι..", του είπα πολύ σιγά
Χαμογέλασε
Έβαλε το χέρι του απαλά στο πόδι μου και το ανέβασε αργά προς τα πάνω.
Έφθασε ανάμεσα στα πόδια μου και με χάιδευσε απαλά..αναστέναξα και η αναπνοή μου βάρυνε..παραμέρισε το στριγκάκι μου και πέρασε τα δακτυλά του..
"Χριστέ μου!,ψιθύρισε λαχανιασμένος,φθάσε γρήγορα σπίτι σε παρακαλώ.."

Έκλεισε τη πόρτα πίσω μας και με τράβηξε κοντά του.Τον ένιωσα πολύ ερεθισμένο πάνω απο τα ρούχα του καθώς με φιλούσε..
"Κάθησε να φέρω λίγο νεράκι"απομακρύνθηκε προς τη κουζίνα.
Προχώρησα προς το σαλόνι και κάθησα στον καναπέ,σε λιγο κάθησε κι εκείνος δίπλα μου.

Ανασήκωσα ελαφρά τη φούστα μου και κάθησα πάνω του
"Όλη μέρα ήθελα να το κάνω αυτό..να σε νιώσω ανάμεσα στα πόδια μου ερεθισμένο!"του είπα ενώ τριβόμουν πάνω του ρυθμικά
"Ρώτα κ εμένα πως άντεξα!"
Με φιλούσε και ταξίδευε τα χέρια του στο κορμί μου..έβγαλε τη μπλούζα μου, το σουτιέν μου..πήρε στο στόμα του τις ρώγες μου..
"Το δέρμα σου καίει.."ψιθύρισε
"Σε θέλω!"είπα σχεδόν με κομμένη ανάσα

Σηκώθηκα απο πάνω του,έβγαλα αργά τη φούστα μου,έσκυψα και του ξεκούμπωσα το παντελόνι,του το έβγαλα σιγά σιγά μαζι με το εσώρουχό του και γονάτισα μπροστα του..
ήταν μπροστά μου γυμνός και απόλυτα ερεθισμένος..
έπιασα στα χέρια μου το πέος του και το χάιδευσα ενώ τον κοιτούσα στα μάτια..
έσκυψα πάνω του και έγλυψα απαλά το κεφάλι..
αναστέναξε και άφησε το σώμα του να χαλαρώσει στη πλάτη του καναπέ
τον πήρα στο στόμα μου ενώ παράλληλα τον έπαιζα με τα χέρια μου.. ήταν πολύ σκληρός και δεν χόρταινα να παίρνω τη γεύση του μέσα μου..
τον έσπρωξα αργά μέσα..κι αλλό,πιο βαθιά..τον πήρα ολόκληρο στο στόμα μου και συνέχισα για λίγο ετσι..
τον άκουγα να αναστενάζει απο ηδονή και τρελαινομουν..ήθελα να τον νίωσω να με πονάει

Με έπιασε και με έσπρωξε μαλακά να ξαπλώσω στο πάτωμα
με μια απότομη κίνηση έσκισε το στριγκάκι μου και το πέταξε στην άλλη άκρη του δωματίου
άνοιξε τα πόδια μου με το σώμα του και για λίγα λεπτά πέρασε όλο μου το κορμί με τη γλώσσα του..με δάγκωνε και με έγλυφε..και κατέβαινε προς τα κάτω..
πέρασε αργά τη γλώσσα του απο το μουνάκι μου και έπαιξε την κλειτοριδα μου με το στόμα του
το σώμα μου τινάχτηκε και πάλευε να ελευθερωθεί..
ένιωσα τα δάκτυλα του να μπαίνουν με δύναμη μέσα μου
"Να σε σκίσω με δύναμη θέλω καυλάκι μου..να πονέσεις και να με παρακαλας να σε τελειώσω!"
Πριν προλάβει να τελειώσει τη φραση του..μπήκε μέσα μου με απίστευτη δύναμη..
ολο μου το σώμα μου γέμισε απο τη καύλα του
"Πηδα με!Δυνατά!Θέλω να με σκίσεις..να πονάω απο τη καυλα σου!"
Ήταν απίστευτα σκληρός και τον ένιωθα να φθάνει μέχρι τα πιο βαθιά τοιχώματα του κόλπου μου..δάγκωνε τις ρώγες μου και μου μιλούσε "Για σένα καυλώνει ο πούστος μου πουτανάκι μου..για το μουνακι σου..μόλις σε βλέπει τρελαίνεται και θέλει να σε γαμήσει"..
τα νύχια μου γατζώνονταν στη πλάτη του και λαχανιασμένη του φώναζα να συνεχισει..πιο δυνατά..κι άλλο..
Ο πούτσος του σκλήρυνε κι άλλο..ήταν έτοιμος να εκραγεί
"Θέλω να χύσεις στο στόμα μου!"
Ανασηκώθηκε και μ'επιασε απο τα μαλλιά..τον έχωσε στο στόμα μου..μια..δυο..τρεις..άδειασε τη καύλα του μέσα μου..

έμεινε ακινητος λίγα δευτερόλεπτα ενώ τον καθάριζα με τη γλώσσα μου και με φίλησε
το χέρι του ήταν στο μουνάκι μου,ήξερε πως δεν είχα τελειώσει ακόμα..
ξάπλωσα πάλι πίσω,η γλώσσα του βασάνιζε τη κλειτορίδα μου..τα δάκτυλα του έμπαιναν βαθιά μέσα μου..μ'εγλυφε και μου μιλούσε..όσο βρώμικα και πρόστυχα μ'αρέσει..
ένιωθα το σώμα μου να τραντάζεται απο κάτω του..δεν είχα καν φωνή να μιλήσω..
για λίγα δευτερόλεπτα μου κόπηκε η ανάσα..είχα σπασμούς..ολόκληρη..
"Γέμισε με με τη κάυλα σου μωρό μου..παρέδωσε το μουνάκι σου στο στόμα μου..γέμισε το με τα υγρά σου!"



Ούτε κατάλαβα πόση ώρα μείναμε ακίνητοι στο πάτωμα!
Θυμάμαι οτι αρχίσαμε να γελάμε ξαφνικά απόλυτα χαλαρωμένοι, θυμάμαι οτι μου ζήτησε να μείνω λίγο ακόμα κι ύστερα οτι έκλεισα τη πόρτα κι έφυγα..
"Θα τα ξαναπούμε,μωρό μου!"

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!