Κυριακή 8 Ιουνίου 2008

Μη με κοιτάς..

Μ'αρέσεις και σε θέλω!
Έχω συνέχεια το βλέμμα σου στο μυαλό μου!Το χαμογελό σου!

Απο την αρχή μου άρεσες αλλα είπα "σε θέλω σαν φίλο".Κι έμεινα εκεί κι έπεισα τον εαυτό μου οτι δεν θα μου ταίριαζες και οτι σε θέλω στη ζωή μου σαν φίλο.
Γιατί απλά φοβήθηκα οτι δεν μπορώ να χειριστώ την καταστασή μαζι σου!Ξέρω πως μπορώ να σ'ερωτευθω πολύ και δεν θέλω!Δεν ξέρω πως να διαχειριστώ κάτι που μου ταιριάζει απόλυτα!Έναν άντρα που θα μου δημιουργεί συναισθήματα που δεν μπορώ να ελέγξω!
Και τα χα καταφέρει μια χαρά..παρ'όλο που μιλούσα συνεχώς για σένα, παρ'όλο που μου έλεγαν "σ'αρέσει..μιλάς γι'αυτον συνέχεια"...εγώ είχα καταφέρει να με πείσω οτι δεν με ενδιαφέρεις.

Ωσπού σε είδα ξανά και πρώτη φορά πρόσεξα πως με κοίταξες!Πρώτη φορά ένιωσα το βλέμμα σου να με μαγνητίζει έτσι!
Φλέρταρες το ξέρω...όπως ξέρω οτι κι εσύ σκέφτηκες το ίδιο με μένα.Και μ'έκανες να ξεχάσω όσα έλεγα και να φλερτάρω κι εγώ μαζί σου!
Θέλω να δοκιμάσω να σε κερδίσω,θελώ να μπεις στη ζωή μου.Είσαι ο μόνος για τον οποίο θα ρίσκαρα να ερωτευθώ ξανά,αλλά δεν θα το κάνω!

Δεν θέλω να νιώσω τίποτα,τουλάχιστον όχι τώρα!Δεν μπορώ και δεν θέλω να μπω καν στη διαδικασία να σε διεκδικίσω!
Θέλω να είμαι ελεύθερη και ξέρω πως μαζί σου θα μπλέξω!

Δεν θα σε ξαναδώ λοιπόν,τουλάχιστον όχι σύντομα!Δεν θέλω να με κάνεις να γελάω,δεν θέλω να με κάνεις να σε φλερτάρω,δεν θέλω να με κάνεις να σε σκέφτομαι,δεν θέλω να με κάνεις να νιώθω τίποτα για σένα!
Με συγχωρείς αλλα..αυτή τη στιγμή προτιμώ να ζω ελεγχόμενες καταστάσεις που δεν σε κάνουν να πετάς!

Έχεις ένα τρόπο να διαβάζεις τι σκέφτομαι και να μου λες αυτό που πραγματικά βλέπεις πίσω απο αυτό που φαίνεται..αλλά ειλικρινά δεν αντέχω κανέναν να με αγγιζει αυτή τη στιγμή!Με γυμνώνει το βλέμμα σου και δεν θέλω να με βλέπει κανείς ευάλωτη!
Άσε με να υπάρχω μέσα σε ανθρώπους που βλέπουν μόνο αυτο που αντέχω να τους δείχνω και να τους δίνω..

Κάποια στιγμή,ίσως όταν θα περάσει ο πόνος, μόνο τότε, ίσως σε αφήσω να έρθεις κοντά μου.Όπως και να χει..γιατί εξακολουθώ να σε θέλω και σαν φίλο..
θέλω πολύ να μπω στην αγκαλιά σου και να σου πω όλα όσα μόνο εσύ αντέχεις να ακούσεις..

Θα τα ξαναπούμε όταν θα έχω με έχω γιατρέψει!
Μη φύγεις πολύ μακριά μου..νιώθω ασφάλεια όταν ξέρω οτι είσαι εκεί γύρω..

2 σχόλια:

Γιώργος είπε...

ρε λεντι μου μην την ψαχνεις και πολι την δουλεια,,,η καυλα ειναι καυλα καλα το πηγενες το γραμα:)

Κέλλυ Μπουσουλοπουλου είπε...

Εχω μπλεξει και εγω τοοοσο ασχημα σε καταλαβαινω.