Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

Obsession...

...κυριεύει το μυαλό σου..το γεμίζει..το κατευθύνει..

Είναι γλυκιά εμμονη!Γλυκιά και βασανιστική!
Κάνει το κορμί σου να..ξυπνάει..να μουδιάζει..να παίρνει φωτιά..
..και υπάρχει μόνο ένας που ζητάει..που καλεί μέσα του..

Εσένα θέλει να νίωσει..κλείσε τα μάτια σου και άγγιξε με..
νίωσε στα δακτυλά σου κάθε μου σημείο, κάθε μου κύτταρο να σε ζητάει..
μη βιαστείς, μην ανοίξεις τα μάτια σου..
νίωσε αργά το σώμα μου..το κυριεύεις...
..εσένα ζητάει για να σβήσει..διψάει να σε δεχθεί μέσα του...

..δικό μου σε θέλω..να σε κλείσω μέσα μου..να μάθεις το κορμί μου απ'έξω..
να γίνει ένα στο δικό σου..να υπάρχεις για να μπαίνεις μέσα μου..
ν'αναπνέεις για να με αγγίξεις πάλι..με μια σκέψη μου να χάνεις τον έλεγχο..
..θέλω να χεις σημάδια μου...όχι μόνο στο σώμα σου..στο μυαλό σου..βαθιά μέσα σου..
να κυριεύεται όλη σου η ύπαρξη απο μια μου ανάσα..

Να νιώθεις οτι ολόκληρη η ανατομία σου έχει φτιαχτεί για να μπαίνει μέσα μου βαθιά..
..σαν πάζλ που ταιριάζει απόλυτα εκει..
να αισθάνεσαι την ηδονή να σε παραλύει..
Σε θέλω..
και δεν υπάρχει τίποτα που να θέλω και να μην μπορώ να έχω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: